Chat with us, powered by LiveChat

Promocje

NOWOŚĆ
BESTSELLER
PROMOCJA
un 0017
opis
Niewielkich rozmiarów niszczarka osobista przeznaczona do pracy o_niskim natężeniu. Idealna do użytku przez 1 osobę w małym biurze __ __ Niszczy jed
cena (netto) 554,63 zł
szczegóły
cena (z VAT) 682,19 zł
PROMOCJA
pi 0924
opis
cena (netto) 235,10 zł
szczegóły
cena (z VAT) 289,17 zł
BESTSELLER
PROMOCJA
jaka rolka termiczna do kasy fiskalnej
fk80_80
opis
Rolka termiczna omeko do kas fiskalnych i terminali wyprodukowana została z papieru termoczułego certyfikowanego o gramaturze 48g/m². Papier słu
cena (netto) 4,43 zł
szczegóły
cena (z VAT) 5,45 zł

Nowości

NOWOŚĆ
dl 1262
opis
cena (netto) 20,66 zł
szczegóły
cena (z VAT) 25,41 zł
NOWOŚĆ
km 6640
opis
cena (netto) 271,56 zł
szczegóły
cena (z VAT) 334,02 zł
NOWOŚĆ
pi 0292
opis
cena (netto) 564,28 zł
szczegóły
cena (z VAT) 694,06 zł
NOWOŚĆ
BESTSELLER
PROMOCJA
un 0017
opis
Niewielkich rozmiarów niszczarka osobista przeznaczona do pracy o_niskim natężeniu. Idealna do użytku przez 1 osobę w małym biurze __ __ Niszczy jed
cena (netto) 554,63 zł
szczegóły
cena (z VAT) 682,19 zł

Bestsellery

BESTSELLER
pik0154
opis
Metaliczna powierzchnia i spiralny szlif podkreślają wysoką jakość produktu. Chromowane wykończenia. _W opakowaniu prezentowym Parker. Wyjątkowe osiąg
cena (netto) 145,39 zł
szczegóły
cena (z VAT) 178,83 zł
BESTSELLER
dy 0321
opis
(24szt. Piór wiecznych + 10szt wkładów)
cena (netto) 906,36 zł
szczegóły
cena (z VAT) 1.114,83 zł
BESTSELLER
dl 1195
opis
cena (netto) 20,66 zł
szczegóły
cena (z VAT) 25,41 zł
NOWOŚĆ
BESTSELLER
PROMOCJA
un 0017
opis
Niewielkich rozmiarów niszczarka osobista przeznaczona do pracy o_niskim natężeniu. Idealna do użytku przez 1 osobę w małym biurze __ __ Niszczy jed
cena (netto) 554,63 zł
szczegóły
cena (z VAT) 682,19 zł
BESTSELLER
PROMOCJA
jaka rolka termiczna do kasy fiskalnej
fk80_80
opis
Rolka termiczna omeko do kas fiskalnych i terminali wyprodukowana została z papieru termoczułego certyfikowanego o gramaturze 48g/m². Papier słu
cena (netto) 4,43 zł
szczegóły
cena (z VAT) 5,45 zł
Zaufało nam już 6 0 0 0 firm
Szybka wysyłka
Szybka wysyłka
Bezpieczne zakupy
Bezpieczne zakupy
Ponad 20000 produktów
Ponad 20000 produktów
Ponad 5000 firm
Doświadczenie od 1990r.
Chcesz się dowiedzieć więcej?
Skontaktuj się z nami
FORMULARZ KONTAKTOWY
Odwiedź nas

ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ I ZASADY WSPÓŁPRACY Z FIRMĄ TONEL

  1. Oferta skierowana jest przede wszystkim  dla klientów instytucjonalnych czyli: firm, urzędów, instytucji, przedsiębiorstw oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą ale mogą z niej korzystać również osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej.

    Strona www.tonel.pl  zawiera ofertę sprzedaży artykułów biurowych i wyrobów papierniczych (katalog produktów handlowych) oraz ofertę świadczenia usług poligraficznych (katalog usług poligraficznych).

    Elektronicznym systemem składania zamówień objęty jest tylko katalog produktów handlowych. Korzystanie z usług poligraficznych wymaga złożenia zapytania ofertowego.
  2. Składanie zamówień na produkty handlowe.:

    - Zachęcamy Państwa do korzystania z elektronicznego systemu składania zamówień. Zamówienia można również składać w sposób tradycyjny - telefonicznie, e-mailem, bądź faksem na dowolnym formularzu zamówień. Wybór formy składania zamówienia pozostawiamy Państwu. Na życzenie Państwa możemy dostarczyć drukowany katalog produktów. Do każdego produktu oferowanego przyporządkowany jest ?indeks? towarowy, który prosimy umieszczać na formularzy zamówienia. - pracownicy Działu Handlowego udzielą Państwu wszelkich informacji od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00

    Korzystanie z katalogu produktów handlowych

    - w celu ułatwienia, korzystania z katalogu w procesie wyszukiwania towaru, katalog został podzielny na podgrupy według kryteriów rodzajowych. Można korzystać z wyszukiwarki wpisując charakterystyczne słowa określające produkt. Wyszukiwarka powinna znaleźć odpowiednie produkty zawierające te słowa lub wskazać miejsce, w którym produkty powinny się znajdować. - zamówienie składane za pomocą elektronicznego systemu składania zamówień zostaje przesłane automatycznie do Dz. Handlowego naszej firmy.

    Składanie zamówień w systemie elektronicznym

    Jeśli składają Państwo zamówienie po raz pierwszy, nie musicie posiadać dostępu w postaci loginu i hasła. Wystarczy wpisać przy wybranym towarze zamawianą ilość i potwierdzić zamówienie.

    Firmy, które oczekują bardziej zaawansowanego systemu składania zamówień w postaci kontrolingu składanych zamówień, akceptowania ich przez administratorów, śledzenia historii składnia zamówień mogą otrzymać taką możliwość. W tym celu prosimy oczekiwać kontaktu telefonicznego lub wizyty przedstawiciela handlowego, celem ustalenia szczegółów współpracy, formy płatności oraz warunków dostaw i realizacji zamówień.
  3. Minimalne zamówienie
    - wysokość minimalnego nie jest ograniczona,
    - zamówienia o wartości do 80 zł netto obciążamy kosztami transportu w wysokości 35 zł,
    - zamówienia o wartości między 80 zł - 400 zł netto obciążamy kosztami transportu w wysokości 21 zł,
    - zamówienie powyżej 400 zł netto nie obciążamy kosztami transportu.
  4. Dostawa towaru
    - zamówienia realizujemy w ciągu 48 godzin na terenie całego kraju,
    - towary, których chwilowo brakuje na magazynie, w porozumieniu z Państwem możemy zastąpić innymi, bądź dostarczyć je w uzgodnionym późniejszym terminie.
  5. Ceny produktów
    - cennik do katalogu znajdziecie Państwo w cyklicznie aktualizowanym załączniku do katalogu,
    - ceny są negocjowane indywidualnie dla poszczególnych klientów z Działem Handlowym.
  6. Sposoby płatności
    Dla klientów, z którymi firma Tonel nie ma podpisanych umów, przewidujemy zapłatę w formie przedpłaty dokonanej przed dostawą lub zapłaty w momencie odbioru towaru (w tym wypadku doliczamy 6 zł netto kosztów manipulacyjnych).
    Klienci posiadający podpisane umowy płacą:
    - gotówką
    - przelewem (termin płatności jest uzgadniany indywidualnie dla każdego klienta)
    - odbiorcy dokonujący zapłaty przelewem, składają następujące dokumenty: odpis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, regon, potwierdzenie zgłoszenia rejestracyjnego podatnika VAT
  7. Reklamacje 

             - reklamacje towarów wadliwych przyjmujemy i załatwiamy zgodnie z obowiązującymi przepisami,
             - w sytuacji uszkodzenia towaru podczas transportu reklamacja będzie uwzględniona tylko i wyłącznie w przypadku uznania   reklamcji przez firmę przewozową. Dla tego proszę sprawdzać stan przesyłki i podpisać kurierowi dokumenty odbioru przy całkowitej pewności, że przesyłka nie została uszkodzona podczas transportu. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki proszę sporządzić protokół uszkodzenia i przekazać go kurierowi.

 

Zarząd spółki TONEL